Bir ay önce bebeğim yedi haftalık Ken üst solunum yolu enfeksiyonu gecirdim boğazımda takılma oluyordu yutkunurken antobiyotik gargara burun spreyi kullandım çok şükür geçti 1 ay gecti üstünden şimdi bı kaç gündür yine var ilki sol taraftaydi şimdi hafiften sağda başladı ya gebelikten dolayı mı oluyor bu enfeksiyon acaba anlamadım ben neden bı turlu gecmiyor boğazda takılma yutkunurken zorlanıyorum gece uyurken çile oluyor süt pekmez su ılık şeyler meyve denemediğim şey kalmadi