Yildizparlak Arkadaşlar bugün adet günüm beta HCG 625 çıktı 13 ay önce bir dis gebelik geçirdim korkuyorum şimdi değerim iyi mi sizce rahim.kalinligi 11 mm dedi
Yildizparlak Duy_gu inşallah 2 gün sonra tekrar bakicaz 2 düşükten sonra korkuyorum Rabbimin izniyle ilk kez anne olucam insallah
Smyye1B Yildizparlak O zamanlar böyle birşey bilmiyordum artış vs olarak. keseyi görene kadar ultrason kontrolüne gitmiştim 😇 belirti olarak 20 haftalığım öyle hamileyim diyebileceğim belirti yaşamadım sadece göğüs hassasiyetim oldu.