zynperd Kızlar sabah 6 da yatışım yapılıyor, 8 de doğuma alınıyorum, sezaryen olcak ve korkuyorum. Oğlumu bırakıp gitmek de çok koyuyor, hep aklıma ölüm geliyor bana birşey olursa oğlum nolur diye, uyku yok bana bu gece 😔
kahvesever__ zynperd rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin canım kötü düşünme sağ Salim kucana alırsın inşallah 🙏 yavrunu
PamirMira zynperd ölüm her an hepimizin başında olan bişey lütfen bunları düşünmeyin sonuçta yarın ve sonraki günler sizin gibi binlerce kişi ameliyat olarak doğuruyor yani demem o ki rahat olun kendinizi güzel şeylere odaklayın
MMmerve_ zynperd bende sezeryan olcam Allahım bı avazda kurtarsın dogumdan sonra cok agrı sızı oldumu paylasırsanjz sevınırım bende cok korkuyorum 28ıncı haftadayım
Mimik zynperd canim hiic korkma… Ben de 7 gun once sezeryanla kizima kavustum🥰🥰🥰 Kendini boyle sacma vesveselere kaptirmak yerine kavusma saati say🥰🥰🥰 olumsuzluklarla meagul etme, guzel dusun guzel ilacak insaAllah…