deryas34 Aysencim ben daha yeni yaptırdım ama 8 buçuktan sonra yapmıyorlardı erken gittim gitmeden önce gece 12 den sonra bişey yemiceksiniz su bile içilmicek sabah ta kan verip sonra şekerli gazoz gibi bişey içiyorsunuz ayağa kalkmadan oturup bekliyorsunuz ve birer saat arayla iki kez daha kan verip gidiyorsunuz sonuçları kadın doğumcunuz söylüyor randevu alıp gitmeniz gerek. Benim gittiğim devlette aynen bu şekilde yapıldı sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🥰
Rabiaelif2017 Aysencim canım ben sağlık ocağında yaptırdım devlet hastanesine bile gitmedim. Önce açlık kan veriyorsun üstüne glikoz içiyorsun tam 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun sonra tekrar 1 saat bekliyorsun yine kan veriyorsun. Bunları yaparkende 1 gun öncesi akşam 10dan sonra hic bir sey yiyip içmiyorsun su hariç taa ki 2. Kani verene kadar.
110710 Dr verdiği kağıttaki kan barkodlarını sekreterden alıp kan verıyorsun sonra şekerli suyu içip 1 saate kan veriyorsun, 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun hiçbişey yiyip içmiyorsun sonuçlar yoğunluğa göre 3 te çıkıyor dr gösteriyorsun aç karna gidin 🌸
Aysencim deryas34 amin sende inşallah kaç haftalıktınız bide o içeceği kendileri mi verdi eczaneden alıp mı gittiniz
Withbaby Bende 23. Haftada 50 lik yaptırdım sabahtan aç karnına kan verdim içeceği ezcaneden almıştım onu içip 1 saat sonra tekrar kan verdim sonrada sonucu çıktığında gösterdm ☺️
deryas34 Aysencim 27+4 haftalığım içeceği kendileri verdi biraz şekerli bi tadı var gazoz gibi bişey 😌