Sum24 Merhaba herkese . 7 haftalık hamileyim doktor bebeğin gelişiminin 2 gün geriden geldiğini söyledi 😞 aranızda bu durumu yaşayan var mı
Senayyalcin Sum24 üzmeyin kendinizi çok doğal birşey bu ileriki zamanlarda bebeğin gelişimi uyumlu da olabiliyor böyle durumlarda 1-2 hafta ileri veya geri gelişim normal karşılanıyor yeterki sağlıklı olsun
minomino Sum24 merhaba hiç sorun değil sonradan gününü yakalıyolar ☺️ Benim de 7. Haftada 5-6 gün gerideydi şimdi tam gününde
Aslylmz Canım özellikle başlarda ilerde geride sürekli değişip haftalar ilerledikçe bebek geliştikçe oturuyor daha çok. Endişe ediceğin bir durum yok doktorun söylmedimi
BMelek Sum24 geriden gelebilir benimde oyleydi sonra onde gitmeye basladi bir hafta sonra haftasini yakaladi bebegin gelisimi iyi olduktan sonra iki hafta gibi bir ara olmadiktan sonra sorun edilecek bir durum yokmus