Benim güzel ailem 7 ay her sıkışdığımda forum okuyarak zamanım geçdi, çok zor dönemlerden geçtim demiştimki galiba en zor yerinede geldim. 31 hafta 4 günlük hamileyim, 4 gündür coviddim, rahim ağzı kısalığım vardı ama yatarak dengede saklıyordum, bugün ölçtük 1 hafta içinde 30 mm den 19 mm e inmiş covidden dolayı ve gebelik şekerim olduğu içinde çok ağır bi diyetdeyim. Eve gönderildim yatış için covid negativ olmasını bekliyoruz(kendi doktorumun olduğu hstane) suyum ve ya sancım olsa devlete yatırıcıklarmış. bebeğin çekisi 1550. Kızlar çok korkuyorum bu arada Azernbaycandan yazıyorum size. Böyle durumda olan varmı?☹️