Lavinveannesii Bayanlar 33 haftalığız doktor bebek aşağıda dedi bende hissediyorum zaten altımda sanki her an çıkacakmış gibi normal mi böyle hissetmem her hareketinde korkuyorum ağrı da oluyor alt tarafta 😭
Mrv1007 Lavinveannesii bende de aynı durum var ve kasıklarım cok ağrıyor yürürken, progestan fitil verdi doktorum onu kullanıyorum bir haftadır. 34 olduk kontrolüm var sabah inşallah her şey yolundadır
Lavinveannesii Mrv1007 ben daha doktoruma söylemedim çarşamba randevumda söyleyeceğim herkes hemen söyle hap veriyor onun için diyor inşallah geçer korkutucu bir durum açıkçası
Mrv1007 Lavinveannesii haftamız da daha erken olunca korkuyoruz gerçekten doktorum en azından 36-37’ye kadar tutalım dedi inşallah her şey yolundadır sizin için 🙏🏼💜
Lavinveannesii Mrv1007 çok teşekkürler sağlıkla, vaktinde alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah 💖🙏🏻