birtospikannesi Çok kararsızım bu konuda. Fiyatlar da almıs basını gitmiş😓 fon+tül perde mi yaptırsam yoksa zebra perdemi satın alsam bilemedim. Birde uygun fiyata perde işini halleden arkadaslar link yada instgram adresi falan verir misiniz? 🙏🏻
oztrk14 birtospikannesi İnstagram da perdeevim var ordan yaptırdım ben çok memnun kaldım bakabilirsin
kubra3rkan birtospikannesi ben sadece zebra stor yaptırdım çok memnun kaldım aşırı güzel. Hepsi burada demor home ay ışığı serisi yüksek kalite pembe renk aldım ben. 150×200 260 TL ye almıştım. Aşırı kaliteli dışarda metresini 300 e satıyorlar. Buraya bakabilirsin
birtospikannesi Gorkem97 fon alınca tülü olucak güneşliği olucak deken 1000lirayı bulur 😐o kadar bütçem maalesef yok
Mervepera birtospikannesi odada store yok mu hiç ve tül? Tül çok fazla desenli değilse tül e gerek yok bence store da varsa onada extra gereği yok fon alsan yeter bence.
yektanem25 birtospikannesi keşke fon tül.guneslik bin TL tutsa bugün gidip ölçü verdim iki tül bir güneşlik 1050 TL indirimli halı bide hepsini petek boy yaptırdım artık uzun tülden gına geldi fonu da bir daha ki aya kaldı 700 TL tutuyormuş
birtospikannesi Mervepera odada hiç perde yok. En üst kattayım karsısı dağ ve çamasır odasıydı.instgram dan perde mühendisi diye bi sayfa var ucuz baya. 180tlye tül diktircem
Morprenses birtospikannesi ben şurdan tül ve güneşlik aldım resmen bedava yani eğer gidip perdeciye yaptırsaydım kaç liralık olurdum aldım https://ty.gl/030dh4b7n3 Gayet iyi geldi fiyatı çok uygun. Oda kurulunca fon alacağım odanın ambiyansına göre seçmek istedim. Zebra bana kullanışsız geliyor bilmiyorum yorucu 😁
Mervepera birtospikannesi anladim canım o zaman mecbur yaptircan ama iyi bi yer mi ona emin ol 180 tl çok fazla ucuz
Morprenses birtospikannesi brillant kalitesi beklemedim ama gayet iyi dikişleri falan da iyi geldi güneşlikte iyi geldi 😁 ölçüsünü de tam göndermişler. Bebek odasına aldım ben de yanlara fon alıcam ekstra.
birtospikannesi Mervepera morprenses arkadasın söylediği yer daha ucuz 😂 120tl diyo aynı ölçülere.bakalım arastırıyorum suanda.siparis vermedim
Morprenses birtospikannesi asmadım henüz temizlik yapılırken yıkayıp asayım dedim de dur çekym elimden geldiğince 😁
Morprenses birtospikannesi https://imgyukle.com/i/EobBcP https://imgyukle.com/i/EobhMe https://imgyukle.com/i/EobsJN Ya evde tekim bu kadar çekebildim 🤣🤣🤣