marsel_ve_annesi benim sizden daha erken başlamıştı bu durumum sol ayağıma çok baskı yapıyordu eğilirken çok ayakta durduğumda falan kitlenecek gibi olurdu ama bu ara vücut da ağırlaştıkça daha çok engellemeye başladı tabi otururum sonra kalkamam yürüyemem yatarken zorlanırım vs. Doktorum normal yapılacak birşey yok desede kendim bir kaç çözüm buldum bu durum olduğunda bacak arasına bele yastık koyuyorum gece yatarken ağrıyacağını anladığımda hemen iş yapıyorsam durup bi 10dk oturup öyle iş yapıyorum birde yardımcım pilates topu birazda o rahatlatıyor