Zberna Busra-61 kasıklarım çok sis oturamiyorum yatamıyoruz ayaklarımı yan yana getiremiyorum ayaklarımda şişti bu hafta yarın kontrol var bakalım ne diyecek 🙂
elifdefnece Selamlar🤗36+4 teyim bugün adet sancısıyla gaz sancısı arasında çok ağrılı sancılar geldi ara ara. Yarın doktor kontrolü var bakalım ne diyecek😊Hepimiz sağsalim yavrularımıza kavuşuruz inşallah❣️🤗
Zberna elifdefnece bendede adet sancisi gibi ağrılar başladı 2 gündür ara ara yokluyor artık amin inşallah sagdalim kavusalim 🙂
Pembegul Bende 36+6 oldum baya agrilar basladi artik kasikta, bel agrisi, bacaklarim sizliyor ozellikle geceleri yatarken. Uykusuz geceler😭. Saglikla alalim kucagimiza insAllah🧡
Mucizembenim Benimde 37+1 sırt bel kasık ağrılarım oluyor ara ara duşa gırıyorum hemen rahatlamak için
1_mom Bende 36+4 teyim doktorum günlük 4 tane hurma 1 çay bardağı ada çayı içmemi söyledi onun dışında doğumu kolaylaştıran egzersiz videosu gönderdi ve pelvis mesajı birde göğüse zeytinyağıyla masaj mutlaka yürüyüş yapmamı söyledi suan hiç bir belirti yok çok şükür rahatsızlığımda yok 1 gün sonra kontrolümüz var bakalım hayırlısı rabbim herkesin yardımcısı olsun yavrularımızı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin