Bugün serkalaj oldum daha doğum olmadı ilk doğumum normaldi hep ikinciyi sezaryen istiyordum fakat bugün anestezi den sonra biraz gene fikrim değişti gibi iğne vs hiç acimiyor ama ayaklarına sanki beton dokmussun gibi çok tuhaf oluyor insan Allah’ın dedim ayakları tutmayanlara yardım et sana binlerce şükür 🤲🤲🤲 sezaryen olursam hissetmiycem biliyorum çocuk doğarken ama sonrasında anestezi etkisi geçince noluyor bilmiyorum 🤔 sezaryen doğum hiç tatmadım ama o amilyat masası olsun içerisi beni çok ürküttü 😑 Allah bütün doguracaklarin yardımcısı olsun ❣️❣️