Mnlycck Merhaba anneler ben 39+4 haftalık hamileyim bizim bebeğin geleceği yok gibi sizde durumlar nasıl benim gibi olanlar var mı acaba
Mnlycck Esra1990 zaman su gibi geçiyor sona yaklaştığınızda ne çabuk geçiyor diceksiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
Elif127 sematurkoglu bende yeni oldum 1 hafta oluyo şuan 14+5 iz zor mu geçti nasıldı hemen ayaklanabildiniz mi