aysgl54 Öncelikle hastaneden selamlar 👋👋🥰🥰26 haftalıkken gelmiştim bi suyum geldiği için yatmaştım 4 gün yattım çıktım bugün de normal kontrolüm vardı nts de sancım çıktı yatış verildi hayırlısı diyelim artık biraz sohbet muhabbet etmek istedim anneler 🌸🌸
ahsennazli aysgl54 sen agrı hissediyprmusun ? nst sonucunu atarmısın nasıl anlaşılıyo sancı olup olmadıgı
Elfs aysgl54 uff çok zor gerçekten neden böyle oluyor acaba bir nedenini de bilemezler herhalde de. Suyum geldi daha önce demişsiniz o zaman azalma olmadı mı suyunda
aysgl54 ahsennazli resim yüklemeyi beceremiyorum desem 😊 ben ağrı hissetmiyorum ama 1-20 arası değerler normal karşılanıyor benim 80 i buldu bugün ama hiç bişey hissetmedim dalgalar var o değer arttıkça yükselip iniyor