kbra0606 Semiha_t 13+2 yim bende çekiyorum doktorum ilaç yazdı ama asla fayda etmedi 12 haftadan sonra geçer dediler ne eksildi ne arttı hala devam 🥺
Eliff-ilay Semiha_t yudum yudum ılık süt içmek iyi gelmisti bana birde doktorum gaviscon yazdı renni de iyi gekiyormus
Aseless Semiha_t naneli sakız veya mentollü şekersiz drajeler oluyor onlar rahatlatabilir bir dene istersen. Hamileligimin ilk 3 ayında eve stok yapmıştım bana çok iyi geliyordu geçmiş olsun
Semiha_t kbra0606 benimde aynı Akşamları oluyor yememe dikkat ediyorum ama Yinede oluyor salatalık yiyin dediler ama iyi gelirim bilmiyorum
runanes_remet kbra0606 bende 13+5 im bi ara duruldu ama iki gündür çok fena ya insAllah biter bu bulantılar
kbra0606 Semiha_t kuzum valla ne yesem çok fena oluyor ben damla sakızı çiğniyorum gün içinde o işe yarıyor hazımsızlığı alıp mideyi rahatlatıyor tavsiye ederim
gldn065807 Semiha_t salatalık ta geçici oluyor Doktoruna soyle istersen gaviskon lonsor gibi mide ilaçları verir bana lansor verdi en son da kullanmadim daha
runanes_remet kbra0606 bende sakız çiğneyerek agzimin tadını değiştiriyorum ama bu sefer açlık hissi oluşuyor ztane bulantım var yemekte yiyemiyorum öyle bi döngüde kaldım
kbra0606 runanes_remet inşallah canım benim ilkde bu haftalardan sonra özellikle 15 den sonra bitmişti umarım buda biter çünkü bu çok daha fena 😄
runanes_remet kbra0606 ayy heyecanla mide bulantısınin bitmesini bekliyorum ama devamında neler bekliyo beni bilmiyorum 😄