Merhaba canım bende aynı vitamini kullanıyorum bana doktorum kullanma ile ilgili bir şey demedi bende kahvaltıdan 2 saat sonra içiyorum süt peynir yedigimiz icin emilimi zorlayabilir o yüzden kahvaltidan sonra içiyorum doktorunuz belki mide bulantisi yapar rahatsiz eder sizi diye yatmadan once icin demistir uykuda rahatsizlik vermez diye ve bana doktorum emzirirken bile kullanicaksin dedi