Kızlar çok şükür 19.haftamdayım ve alacağım bebek takımı 3000 küsürden 2500 e düşmüş daha erken ama bu indirimden sonra çok yükseleceğini düşünüp takımı aldım aslında aklım da 7 aylıkken almak vardı ama Türkiye şartlarında bir şeyin fiyatı yerinde durmuyor. Sizce de mantıklı olanı yapmışım erken değil değil mi?