Zhreee https://www.ekrangoruntusu.com/i/4tazW Kızlar ayin 27 si yumutlama değerlendirdim 10 gun oldu test yaptım erken gebelik çıkmadı yumurtlamadna kaç gün sonra test yapılmadı çok mi erken
narinbianne Zhreee 5-6 gün sonra bir daha yap bence geç döllenme olabilir. Ve genelde 17 gün sonra yapılmasını söylüyorlar
Zhreee narinbianne 2 tane erken gebelik testimi kullandım keşke bekleseymisim de sabırsızlık beklicem canım inşallah olur
Nursemablk Yanlış görmediysemm 28inde çift çizgi var diğer gün silik olarak iki çizgi var. Bence kan testi ver baksınlar
Zhreee Mucizem11 bir ay önceden dahiliye gittim triod için ilaç başladım sonra folik asit kullandım birde adet sonrası 2 günde bır iliskıye girdim canım