Yaren_ve_annesi tam kurumamış canım sanırım çok ağlıyor göbek etrafıda şiş geldi bizim düştüğünde normal bir şekilde göbek deliği oluştu kaldı yıkarken su filan kaçrdysnz batikon sür dicem de ufak değil sağlık ocağında doktora bir gösterin yada gittiniz hekim varsa ihmal etmeyin