Omerberat evet adida melekti zaten dogustan yarim kalpliydi,kalbinin sag tarafi gelismemisti 2 ameliyat olduk daha once hep hastanelerdeydik izmirde ege universitesi takipliydik,en sn istanbulda koc universitesinde ozel bi doktor vardi dedik cocugumuz son ameliyati onda olsn iyilessin couga naptilar bilmiyorum ameliyattan snra hic gozunu avmadi bobrek iflas etti en sn dogumgununde 3 yasinda vefat etti malesef,o kdr guzeldki kiyamazdin bakmaya Rabbim daha cok sevmis buna ne denirki