Merhaba, ben 38′i dolduruyorum yarın.
Söylediğiniz şey birkaç haftadır bende de var. Doktoruma sordum, son haftalarda normal olduğunu söyledi. Bazen yürürken, bazen bebek hareket edince, bazen de hiçbişiy yokken olabiliyor. Sakin olmaya çalışın ama ben sızı olunca oturup, geçmesini bekliyorum. Kısa sürüyor zaten.