Merhaba kızlar gebeliğimin başında tiroit değerlerim vs hepsi normaldi ama 22.haftadayım kan verdim ve tsh 6,26 çıktı kadın doğum doktorum dahiliyeye yönlendirdi yarın gideceğim ama çok korkuyorum çok sağlıklı beslenen özen gösteren biriyim niye böyle oldu bilmiyorum ne yapmayalım zeka geriliği yapar vs diye okudum ilk gebeliğim bir de çok korkuyorum😞😣 bilgisi tecrübesi olan lütfen yazsın 🙏🏼