Alperenuvys ben de yaptırdım ensesinde kist görmüşlerdi sorun yokmuş çok şükür ense kisti yüzünden kalın görüyorlardı ensesini ondan da korktular. İçiniz rahatlar hiç durmayın bence. Hiçbir şey hissetmedim sadece bebeğim adına korktum ama teknoloji çok gelişti hiçbir sorun çıkmadı çok şükür. Sonuçlarımız da temiz çıktı çok şükür. Tavsiyem size bi perinatolojiye görünüp yaptırın. Neredesiniz bilmiyorum ama ankara şehir hastanesinde kendileri zaten risk görürse direk ücretsiz yapıyorlar.