Merhaba kızlar 12. Haftamıza çok şükür girdik ama 2 gündür beni yürütmeyecek derecede bir bel ağrısı çekiyorum eşimle yürüyüş yaptık ondan olabilir mi bilmiyorum ama ilk gebeliğim de bu kadar erken bu kadar fazla bel ağrısı çekmemiştim sizlerde de bu durumu yaşayan var mı acaba 🙄💜