R57_34M merhaba o zamanlarda doktor bende de görmüştü ben zaten iğne ve fitil kullanıyordum devam et dinlen kendini yorma demişti. Vücut bazen o kanı emebiliyormuş belki de doktor yanlış gördü bilmiyorum ama 2 hafta sonra gittiğimde herşey yolundaydı çok şükür Allahıma 😇