Deletedmom5262 tabi anlatayım ben çok araştıran araştırmadan hiç bir işe kalkışmayan biriyim.1 yıllık evliliğimizde artık bebek neden olmuyor veya bir problem mi var düşüncesi sardı beni bu yüzden doktor araştırmaya başlamıştım sonrasında İbrahim Beyle yollarımız kesişti.İlk muayenemde çok detaylı anlatımla neyin nasıl ve sürecin nasıl ilerleyebileceğini anlattı ve muayene etti polikistik over sendromu çıktı bende.Rahim filmi önerdi onuda yaptık tedavi önerdi ilaç ve çatlatma iğnesi ama ben tedaviye pek sıcak bakamadım nasıl olacak nasıl edecek derken ben 1 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım tekrar yanına gittiğimde benimle birlikte sevindi bu duruma.Kendisi benim gözümde çok relax ve cool bir doktor☺️ Neden diye sorarsanız ne endişem varsa ne sıkıntı ettiğim şey varsa normal karşılayıp cevaplayıp beni aydınlatıp cevaplar rahat bir adam çünkü kendisi Prof. Neyin ne olacağını nasıl ilerleyeceğini ve bu süreçleri adı gibi ezberlemiş.Naçizane fikrim iyiki ona gitmişim diyorum herkesin gitmesinide isterim açıkcası çünkü işin ehli biri şuan 29+5teyim doğum için endişeli değilim sürece hazırlandım ve sadece bekliyorum ☺️