Ben yaşadım canım hem de öyle böyle değildi. Parça parça düşmüştü kanlar ve ben kesin bebek gitti demiştim. Hemen acile gittik. Çok şükür bebis sağlıklı dediler. Yatış yapıldı 1 gece yattım. Serum takıldı. İğne yapıldı. Kanama hemen durdu. Progestan fitil kullandım 1 kutu. Çok şükür bir daha öyle bir sorun yaşamadım . Ama devamlı yattım. Sadece yemek ve tuvalet için ayağa kalktım. Yat. Bol su iç. Asla yorulma. İş yapma. Ayaklarını uzat yat sadece. Strese de girme bol bol dua et. Biz oğlumla size dua edeceğiz şu an tam 35 haftalığız. Benim gebeliğim hep korkuyla geçti.. Rabbim izin verdiği sürece hiçbir şeyden korkma 💙