Gzm23 Kızlar 30 haftalık hamileyim hemen hemen 4 5 haftadır sağ üst Karnımda ağrı batma Hissi var rahim büyüdükçe oluyormuş ama canım çok acıyor özellikle yemek yiyince aranınzda bu durumu yaşayanlar ağrı batma olunca napıyor nasıl bir çözüm buluyorsunuz?
Hacisss Gzm23 peki hiç nst çekiliyor musun canm çünkü kızım da senin olduğun haftalıkta bende yaşadım iğne batması olup durdu ben aldırış etmiyordum sonra nst çekildim ve sancım varmış 3 hafta sancılandım 33+1 de doğdu kızım
Gzm23 cakuays onu yaparım da her an her zaman oluyor her seferinde duş alamam ki başka ne yapıyorsunuz?
Baki-Semi Canım o bende 20. Haftadan beri var bebiş büyüyor ve safra kesesine baskı yapıyor özellikle yemekten sonra olur çok çok az ye ve ağrı olunca biraz sol tarafına doğru yat çok olmasa da rahatlatır
Gzm23 Hacisss canım benlm 4- 5 haftadır var kaburgam batıyor resmen doktora sordum dedi normal rahmin Büyüyor dedi nst çektirmedim ileri ki haftalar da çekilmiyor mu o ayırca sizin çok erken doğmuş nasıl peki durumu iyi mi?
Gzm23 Hacisss canım 31+6 da nst çektirdim bir şey çıkmadı şu an 32+5 haftalığım bende direnç artışı ve çentik var 4 martta 33 +3 de randevum var doktora söylesem sezeryan yapar mı panik hastasıyım Ben riskli gebeyim birde çok kötü hissediyorum kendimi😬😬😔😔
Hacisss Gzm23 anladım canım çok geçmiş olsun sana da. İyi şükür büyüdü 3 yaşında hiç bişi sağlık sorunu yok çok şükür