Asyanill Selam kızlar 25+1 hamileyim az önce duş aldım tşörtüm ıslanmıştı baya dedim ne döküldü acaba baktım hala ıslanıyor bi baktım sağ göğsümden süt akmş hep normal mi sizce bu kadar erken akması boşa gidiyor sütüm 🤣🤣🤣
TekinSahra44 Asyanill evet benim de 25 haftada gelmeye başladı ama sür değil şeffaf renkli sü şuan 31 haftadayız daha çok geliyo
SerraveAnnesii 34+4 haftadayım arada benimde oluyor sütyenim çok hafif ıslak oluyor öyle anlıyorum 😀 ama sakın sıkmayın. Göğüs ucunu sıkmak rahim kaslarını tetikliyor erken doğuma sebep olabilir
Glsm_ Çok normal vücut kendini hazırlıyor..ama ellemeyin oynamayın sıkmayın benimde 24. Haftada gelmeye başlamıştı.doktorum müdahale etme demişti
Asyanill TekinSahra44 benim şeffaf su ama sonrası süt çıkmış oluyor sıktım diye belkide dahada sıkmam zaten zararlıymış
Ferhanferi Bahar1508 Onu nasıl anlıcaz bnmde gelıyo ucları kasınıyo sarı renk gelıyo bırde beyaz bıseyler oluyo yag gıbı normalmı acaba
Bahar1508 Ferhanferi benimde 20 Li haftalarda geldi öyle ama şeffaf bir sıvı 2-3 kere tek geldi öyle süt gibi sütyeni ıslatacak gibi değil sonra internetten baktığım da cok iyi bir şey olmadığı farkettim yani doktora sormakta fayda var
Asyanill Ferhanferi doktora gidince sorcam 1 kez oldu bana şuana kdr duştan sonra ama baya geldi tşörtümü ıslatcak kdr 19 şubatta kontrolüm var o zaman sorcam