Happy kids e de yazdım ses yok bebeğim korona oldu onnnla birlikte hastanede yatıyoruz d dimer testi 4300 çıkmış sınırın çok üstünde bebeği kovid olup hastanede yatıp bu testi yaptıranlar var mı ?? Değerlerine bakıp söyleyebilirler mi ?? Bilgiye aşırı muhtacım başınıza gelmediyse bile üste kalması açısından yorum yazar mısınız ?