Evet bende de öyle bizde 24 +6 yiz.esim yanımda otururken tekmeleme yağmuruna tutar çağırırım hissetsin diye dokununca hemen uslanir bizim oğlan için ferah olsun 🤭 bu hiç bir sorun teşkil etmiyor yani aksine benim hissettiğim arkadaşım babaya düşkün olucak gibi sakinlescek onun kollarında gibi hissediyorum.evladiniz şuan da hem senin sesini hemde babanın sesini ayırt eder ellerinizi sevginizi de dahil 😅 öyle bir durumda hareket tekme durumunda mümkün olduğunca sessiz bir şekilde çağırın ben öyle yaptım ve hissetti 😇👶oglumuzu