Esra_G Merve01- 2 trimesterda doktor izniyle diş tedavileri yapılabiliyor ben de tel tedavisi görüyorum uyuşturmalı işlemler için 2. Trimesterı bekliyoruz. Doktorumuzla görüşebilirsiniz acı çekmek zorunda değilsiniz gerçekten çok zor çünkü
Merve01- kahvesever__ himm anladim canım ne yaptın peki agrisi için her dert de Hamile iken geliyor insanın başına varya sanki birseyden dogruluyorsun başka bir hastalık başlıyor.. Allahim daha büyük dert vermesin insallah..
kahvesever__ Merve01- inşallah canım diş agrısı çok zor siyah zeytin koy çekirdeğini çıkarıp biraz geçiriyor yada sarımsak koy
Merve01- Esra_G tmm teşekkürler şimdilik acı durumu çok yok gibi dun biraz ağrıyordu ama bugün daha iyiyim sanki ama ilerler ise kontrolüme gittiğimde doktoruma bir danışayım aksi gibi daha da çok var muanemede inşallah ağrım tekrarlamaz