Cagla23 Kızlar 17+3 haftalik kasiklarim da ağrı var ara ara özel bolgemede ağrı giriyo bu normal mi progestan kullanıyorum kesem assagda olduğu için korkuyorum bebeğime bisey olmuş olabilir mi yada olurmu çok korkuyorum kanamam yok ama
Renginveannesi_ Cagla23 merhaba canım bende 18.haftama girdim geçen hafta benimde aynen dediğin gibi Kasiklarima ara ara ağrı giriyordu, ama doktorumla konuştum bebek büyüdüğü için gayet normal dedi, kendini korkutma canım bol bol dinlen inşallah bir şey olmaz 🤲🏻😘