mericherry Kızlar 14+5 im. Akşamdan beri göbeğimde kızarıklık ve kaşıntı var . Kuruluktan mı diyeceğim fakat Krem yağ geçirmiyor, rAhatlatmıyor.
Zehra9616 mericherry bebegim uzgunum ama catlamissin hayirli olsun seni uzmek istemezdim ama artik gobeginde uzun yollar var 😊