Hellili nese_gocuk ben göbeğim belirlenmeye başladığında başlamıştım 6 aya kadar günde bir kez sonraları sabah akşam nemlendirdim sürekli
uzaldlal nese_gocuk eeen korktuğum şeydi çatlak hamileliğimi öğrendiğim andan itibaren başladım kremlere heeepsinden kullandım 25 hafta oldu dün bacağımda farkettim ve mücadelem son buldu ndkdkdkd Olacağı varsa oluyor sanırım 😂
SerraveAnnesii Benim tek gebelik hamileliğimin başından beri kullanmadığım yağ, krem kalmadı 30.haftada birden çatladım🥲 34+4 haftadayım hala kullanıyorum ama yine çatlamaya devam ediyorum. Biraz da bünyeyle alakalı