Gizemmela Polenpolen52 benim tahmini bayramda çıkacak 40 ı 1 hafta sonrasına göre planlıyoruz şuanlık
Elifkc Polenpolen52 erkekse sünnet mevlutu gibi yaptır , kızsa 6ay kinasiyla yaptır bence. Ortalık çok fena virüs çok, kendinizi tehlikeye atmayın derim
Aslylmz Genelde evet daha sonra yapanlarda oluyor yada önce ama genelde 40 cıkınca hem bebek hem senin için daha iyi olur ☺️ Bende öyle düşünüyorum inşallah
Enyes Ben bu kadar varyant varken akıllı bir adım olarak görmüyorum o yüzden yapmam eve kimseydim almam ilk 6 ay