Kızlar bebeğimin kalbi durdu demiştim 9 haftalıkken devlet hastanesine geldim anestezi ile yapılmasını istedim tm dediler şimdi bana bı dil.alti verdiler bide alttan ilaç önce bebeği düşürmen gerek sonra kürtaj dediler böyle mi oluyor ben bayıltıp hemen Alicaklar saniyodum şimdi sancı cekicekmisim çok korkuyorum 😥