Gllsmm YSHOME06 5 güne negatife dönersiniz inşallah 🙏 benimde doğumum bugündü testim pozitif çıktığı için erteledik😔
beren1901 YSHOME06 bende pozitif çıktıktan 9 gün sonra test verdim yine pozitif çıktım.üstünden 3 gün daha geçti yarın tekrar test vermeyi düşünüyorum inşallah negatife dönmüşümdür 😞 geçmiş olsun Allah yardımcımız olsun
4-minikannesi-32 YSHOME06 bende bugün 1 hafta oldu dün 6 günümdü sezeryan olucam diye test verdim yine pozitif çıktı yarın tekrar vermeyi düşünüyorum test inşallah negatife döner
Asyapolat80 Gllsmm doğum kendiliğinden başlarsa ne oluyor peki pozitif olduğunuz süre içinde? Neden ertelediniz?
Aslylmz YSHOME06 kuzenimde yeni öyle oldu 7. Gün pozitif cıktı tekrar 2 gün sonra tekrartest verdi negatife dönmüştü inşallah en yakın zamanda döner sizinde
Gllsmm Asyapolat80 o zaman mecbur alacağını belirtti ama şuan günü olduğu için ve ilk doğum olduğu için biraz daha bekleyelim dedi
YSHOME06 4-minikannesi-32 bana 10 gün geçsin tekrar ver dediler negatif görmeden de almıyorlar bebeği bende yarın tekrar test vericem allahım hayırlı haberlerle inşallah 🙏