Arkadaşlar yorumları okudum da perde asmanın ne gibi bir mecburiyeti olabilir ki ? Ya da böyle ağır ağır yaptığınız temizlikleri övmenin. Allah korusun bir şey olsa bebeğinize temizliğiniz mi kurtaracak sizi ? O kadar post açılıyor ki yok temizlik yaparken karnımı vurdum, yok elektrik süpürgesine düştüm. Eşlerinize bir perde as bile diyemiyorsanız neden onlardan çocuk yaptınız bunu da anlamıyorum.