hayirlisi06 merhaba ☺️ 9 gün önce doğum yaptım. Malesef Zorunlu sezeryan oldum. Ameliyat sırasında herşey cok güzel ilerledi. Bülent hoca ameliyatın basından sonuna kadar yanımdaydı. Anestezi doktoru desen oda öyle. Ağlayarak girdiğim ameliyattan gülerek çıktım diyebilirim 😊 sonrasında kat hemşireleri, ebeler hepsi destek oldular. Ameliyattan sonra bir kere yürümeye başladım ve gerisi cok kolaydı. Çabuk ayaklandım diyebilirim.Dikişlerim şimdiden toparlanmaya başladı. Benim için süreç cok güzel ilerledi. Yine olsa yine Bülent hocaya giderdim.