Denizekrek Bi kaç gündür mide ekşimesi yanması yaşıyorum kızlar 18 haftalık hamileyim ne yapabilirim bu durumda çok rahatsızım
cgnduru Denizekrek benimde midem hep sorunlu her saniye azap gibi.. doktora gittim bana gaviscon verdi yanma eksime vs iyi gelebilir ama benim genel sorunum midemde aşırı gaz olması. Doktora git canım büyük ihtimalle sanada ilaç yazar iyi gelecektir ❤
Lulikli Denizekrek ılık süt bana iyi geliyor ama ne sıcak ne soğuk arası olmalı. Soğuk da denedim o da yaktı midemi.
Kubra_597 Denizekrek ay bende de oluyor arada bu ekşime-yanma olayı. Çözümü tatlı elma ve ılık süt oldu bir dene istersen belki iyi gelir sana da canım