Ben 9 haftalik hamileyim bugün tuvalette peçeteye çok çok küçük iğne ucu kadar diyebilirim pembe kan gördüm ama belki peçeteye sildiğim için tahriş olan bir yerin vardı ordanda gelmiş olabilir emin değilim kızlar bisey olurmuş ya korkmalimiyim çok küçüktü