nurse21 Arkadaşlar aranızda düşük yapan oldu mu? Ağrısı ayırt edilebilir birşey midir? 11+0w bekliyorum ama gaz sancısı gibi birşey var kanama yok çok korkuyorum zar zor oldu zaten
Nazmiye42 nurse21 11+3 günlük hamileyim dünden beri benimde kasığımda karnimda ağrı var ama dayanilmayacak şekilde değil araştırdım ama rahim büyüdügu için oluyormuş ağrıya eğer kanama falan eşlik ederse tehlikeliymis
Bahar1508 nurse21 agrı olması normal adet ağrısı gibi ağrı olur bazen ilk 3-4 ayda. kanama ve kusma beraber olursa sorun olur yoksa bir şey olmaz sıkma canını içini ferah tut
Narmina95 nurse21 düşük ağrısı cok Başka birşey doğum sancısı gibi oluyor ben 3defa düşük yapmış bir olarak söyliyorm ilk kanamayla başlıyor zaten ondan sonra 1saat öyle bir ağrı oluyorki kıvranıyorsun ağrıdan.
Leylasiva21 nurse21 ağrı oluyor kanama olmadığı sürece önemli değil. Benim bı düşük oldu ağrım coktu kanama oldu. Sonra Rabbim nasip etti yine her agrida hastaneye gidiyordum 25 haftalik olduk hâlâ bile ağrılarım oluyo korkma inşallah bişi olmaz
Elilar2225 Allah kimseye yaşatmasın ben ilk hamileliğimde yaşamışdım hiç öyle bir ağrım olmamışdı çok kötüydü
Busratuncccc_ nurse21 Ben düşük yaptım âdet olacakmış gibi bir histi sancım belim ağrıyor du akşamına kanamam oldu malesef
funnymummy nurse21 ah canım içini ferah tut kanama felan varsa şüphelen doktora git ama düşük sancısı çok fena birşey rabbim tekrarını yaşatmasın acıdan ağlamıştım artık ben ona kusma ishal mide bulantısı da eşlik etmişti
Mysaa nurse21 çok şiddetli bi agrı oluyor canım baya karın ve belde benim 5 6 haftalık kadardı dusuk olmustu 2 gün sürmüştü agrı ama herkeste farklı olabilir belki
asli-ulusoy nurse21 benim de ilk zamanlarda regl olacakmışım gibi sancıları oluyordu. Doktor son derece normal dedi. Sadece kanama olursa korkman gerek. İçini ferah tut.
Elifsnm Kanama başlıyor ve belden başlayıp karna dogru giren siddetli sancılar oluyor zaten kanama dan anlaşılıyor ayırt ediliyor merak etme baygınlık bile gecirdim . Kötü düşünme
nurse21 Keşke eve bı ultrason makinesi alabilsem orada mıdır değil midir bilmiyorum korku var üzerimde
Nazmiye42 nurse21 onu bende düşündüm ikinci hamileligim ikisinde de keşke evde ultrason olsa 7 24 saat baksam diye