Merveaslan0651_ Saçlarımı platon kullanıyorum baya dibim geldi hatta dip demeyelim resmen yarısına kadar siyahım çıktı. Ama organik açıcı bulamadım açıcılar da çok ağır. Bende hiç riske atmak istemedim. 27. Haftadayım. Doğurunca boyayacağım. Hem benim için de iyi olur 😆