Bercestee Merhaba arkadaşlar benim iki çocuğum var. Normalde adet düzensizliğim vardı erken olurdum bu ay hala olmadım. Adetime 2 gün var kasık ağrıları ve şiddetli bel ağrısı var. Test yapmadım erken diye hamile olma ihtimalim var mı:(
uzaldlal Benimde kasıklarım ve belim çok ağrımıştı net bi şey söylemek istemem ama olabilir tabi reglime 2 gün varken test yapmıştım 😊
Larraa Bebek istiyor musunuz, istemiyor musunuz bilmiyorum ama test yapın mutlaka soru işaretiyle strese girmeyin. Gönlünüzden geçen olsun inşallah 🌸🙏
Bercestee Larraa istemiyorum aslında oğlum daha 14 aylık ama olursa da baş göz üstüne Rabbim hayırlısını nasip eylesin İnşAllah. Çok stresliyim . Perşembe doktor Randevum vardı adet düzensizliği için. inşAllah kötü bir hastalık olmasında
Larraa Bercestee Allah korusun kötü düşünmeyin. Stres olabilir, hava değişimi olabilir. Öyle büyük bir gecikmede yok. Bazen hormonlarımız farklı davranıyor ve bu da çok normal 💜