17 hafta 5 günlük hamileyim ama otururken, cok yürüyünce, veya sağıma soluma yatarken sol tarafimda sirtima agri giriyor. Saglikli olanin sola yatmak oldugu soyleniyor duz yatmamak gerektigi soyleniyor ama tam tersi ben düz yatinca rahat edebiliyorum. Sizde de böyle oluyor mu? Neler onerirsiniz? Normal midir bu durum?