Geronimo Arkadaşlar 9hafta 5gunlugum ve geberiyorum o derce bulantilar yaşıyorum 7sene bekledim ben gebeliği ama zevkini cikaramiyorum 3ilac degistirdi doktorum şu an zofer kullaniyorum ama yok yok😢
star3star Geronimo sizinle aynı drumdayım 8.haftam ve hiçbirleyden keyif alamıyorum bulantılar yüxğnden.özellikle aksam saatlerinde oluyor benim hele aksam asla yemek yiyemiyorum.birtek kahvaltıda sorun yaşamıyorum
uzaldlal Geronimo mide bulantısı inanılmaz kötü prilam kullandım ben 26. Haftaya kadar berbattım şu an 25. Haftaya girdim yeni yeni tam anlamıyla rahatladım ama hala kullanıyorum ilacı bana en çok limon ve salatalık iyi geliyordu 🙏🏻
Bebek0 6 haftadan 13 haftaya kadar neler çektim ben . Ama cok şükür bitti gitti şimdi 37 haftalık olduk neredeyse .
gizemsahinuymaz Ben de bulantidan perisan durumdayim doktorum “Prilam dr” verdi gece uyumadan 2 tane iciyorum ertesi gün hic birseyim olmuyor çok şükür etki ediyo bende bu ilaç.