Kocyigitebru 505050 ben daha yeni farkettiğim olduğumu 34. Haftadayım ağrı oluyor azıcık kan da geliyor ama su içmediğim zaman ne zaman bol su içeyim kan gelmiyor çok önemli su iç bol bol
Tmmz Kocyigitebru ya ben de sanırım oldum. Bir deri et parçası gibi bir şey var sanırım. 🙈 naptın canım doktora gittin mi ben de 32. Haftayım napayım şimdiii offf bide bu oldu hiç yoktan
Kocyigitebru Tmmz doktora gitmedim kendi doğum doktor randevum var çarşmaba günü bakalım ne diyecek zaten hamile olduğumuz için şuan müdahele edemezler oyüzden çok ıkınmamaya çalış bol bol su iç ılık su ile yıka
Tmmz Kocyigitebru anladım canım ben de suan tam oraya iyice bastırmadan agrı veya kan yok ama inşallah ilerlemez