Arkadaslar 36+4 haftalik hamileyim yüksek tansiyondan dolayi 1 gün hastanede yattim 5 defa çatı muaynesi oldum açılmam varmi diye baktılar ama bisey demediler taburcu oldugum zaman sümüksü kirmizimsi akintim oldu kan pıhtısı geldi doktor çatı muaynesinden sonra olabileceğini söylemiş ikigundur devam ediyor bu durumu yaşayan varmi erken doğuma bile neden olabilirmiş