Duygu6nur1 29+6 haftalık gebeyim plesenta previa teşhisi kondu. Hiç bu durumda olan yada doğum yapan var mı ?
Sermin52 Duygu6nur1 bildiğim kadarıyla normal dogum olmuyor kanama riski yüksek oldugu için sezaryan dogum yaptırıyolar benimde plesantam tek dmmarmış bebeğe giden bnaada erken müdale etmemiz gerekir dedi bebegin kilo alımı gerilerse demişti
mucizegebelik6 Duygu6nur1 senin durumunda olan ohooo cok kişi var bu illa erken doğum sebebi veya oyle bi riskli gebelik sebebi sayılmaz kendini buna endeksleme sadece sezeryan olursun