Elifelif07 37+3 te doğum yaptım sezeryanla bebeğim 35. Haftaylq uyumluydu suyum azdı sancım vardı ama gram açılma yoktu rahim ağzım kalındı 2 tur kordon dolanmıştı ,doktor istersen sancınlq açılmayı bekleyelim ama riskli dedi bende ilk gebeliğim olunca riske atmak istemedim 2240 kg doğdu oğlusum ,şuan 13 günlüğüz ve bir sıkıntı yok küvezde falan da kalmadı şükür bu hafta kontrolüm vardı 2560 kg olmuş gayette sağlıklı 😊